Мінкульт витратить майже мільйон гривень на ролик про боротьбу Нацгвардії з коронавірусом

0
14
Фільм повинен показати, як нацгвардійці несли службу в умовах карантину

Держпідприємство «Центр захисту інформаційного простору України» Міністерства культути та інформаційної політики 4 серпня уклало угоду з ТОВ «Мейнстрім Пікчерз» про послуги з виробництва відеоролика за 947 тис. грн.

Про це інформує НЗ з посиланням на Zaxid.net

Як повідомляється, мова йде про документальний фільм тривалістю 20 хвилин про діяльність державних та правоохоронних органів, особливо військовослужбовців Нацгвардії, під час протидії Covid-19 із поєднанням хроніки та кадрів інтерв’ю і коментарів учасників подій.

Фільм повинен показати, як нацгвардійці несли службу в умовах карантину: забезпечували порядок, дотримання обмежувальних заходів, авіаційне переміщення лікарів тощо.

Також ролик має на меті показати, що відбувалося у різних регіонах України, як забезпечувалася обсервація у місцях спалахів інфікування, та як вплинув карантин на різні сфери життя суспільства.

Повідомляється, що закупівля пройшла за переговорною процедурою, бо в травні ця фірма перемогла у мистецькому конкурсі з виробництва відеороликів на тему: «Презентація та популяризація ініціатив уряду», а саме: «Діяльність державних та правоохоронних органів, особливо військовослужбовців Національної Гвардії України під час протидії Covid-19».

Як з’ясували журналісти, засновником і директором столичної фірми «Мейнстрім Пікчерз» є член Української кіно академії, продюсер Артем Колюбаєв. Нещодавно його обрали одним із експертів за такими напрямами Чотирнадцятого конкурсного відбору Держкіно, як «Анімаційні телесеріали», «Ігрові повнометражні для дитячої аудиторії» та «Неігрові телесеріали».