У компанії нагадали, що створили спеціальні спливаючі вікна в Facebook та Instagram з офіційною інформацією про епідемію.
Facebook у квітні знайшов та залишив попереджувальні позначки про неправдиву інформацію на 50 млн постів про COVID-19, – пише НЗ з посиланням на УНІАН.
У звіті Facebook зазначається, що попередження про фейки працюють, передає Громадське. Так, у 95% випадків люди не клікають на пост із маркуванням.
У компанії нагадали, що створили спеціальні спливаючі вікна в Facebook та Instagram з офіційною інформацією про епідемію від Всесвітньо організації охорони здоров’я. За інформацією компанії, понад 350 мільйонів людей переглядають цю інформацією.
Крім того, з 1 березня, модератори видалили 2,5 мільйона нерекламних постів, які просували продаж захисних масок, антисептиків та тестів на COVID-19.
Нагадаємо, соцмережа Twitter запроваджує спеціальне маркування для дописів, які міститимуть неправдиву або суперечливу інформацію щодо коронавірусу SARS-CoV-2.