В ролику поєднали різні кадри зі спортивних змагань і це вийшло настільки круто, що краще один раз побачити, ніж 100 разів почути.
Через карантин звичний ритм життя круто змінився: були скасовані подорожі, концерти, закрилися кафе і ресторани, інформує Ukr.Media.
Постраждав і спорт: багато заходів теж довелося скасувати або призупинити.
Зараз обмеження поступово знімаються і компанія Nike присвятила цьому свою нову рекламу “You can’t stop us” (“Нас не зупинити”), в якій в єдине ціле об’єдналися атлети, команди і різні види спорту.
Розробкою ролика “Нас не зупинити” займалося агенція Wieden + Kennedy.
У ролику екран розділений на дві частини, і обидві вони ідеально доповнюють одна одну.
Для того, щоб домогтися ідеального збігу двох сторін, команда агенції переглянула понад 4000 тисяч відеозаписів різних видів спорту, з яких було обрано 72 ролики, які об’єднали в 36 моментів на відео.
Такий ефект тільки доповнює ідею відео про те, що спорт об’єднує людей навіть під час пандемії.
Просто подивіться, як все виглядає на ділі:
“Ніщо не може зупинити те, що ми робимо разом.”