Компанія Facebook створила посаду директора по “дистанційній роботі”, в обов’язки якого входить розробка довгострокової стратегії дистанційної роботи в компанії.
Про відкриття нової вакансії повідомляється в блог Facebook.
Обов’язки нового директора
Серед інших обов’язків директора по “дистанційній роботі” в компанії виділили:
- розробка та управління довгостроковою глобальною стратегією віддаленої роботи в Facebook;
- керівництво багатопрофільною командою, відповідальною за перехід компанії на дистанційну роботу;
- розробка та моніторинг глобальної програми цінностей в дистанційній роботі;
- навчання та підтримка HR-менеджерів і керівників в питаннях масштабування та організації віддаленої роботи;
- впровадження та контроль програм віддаленої роботи та ін.
Вимоги до кандидата
Серед вимог до кандидата на новостворену посаду – від 15 років досвіду в керівництві командами, віддаленими співробітниками або відділом кадрів. Серед бажаних вимог – понад п’ять років роботи на “дистанційній роботі” або управління розподіленими / віддаленими командами.
Більш ранні вакансії
- 25 червня 2020 року один з морських курортів Бельгії оголосив про те, що шукає людей, які будуть гуляти по пляжу з альпаками.
- У жовтні 2019 року на британському сайті бронювання житла Snaptrip з’явилася вакансія для туристів з собаками, яким пропонувалося протягом року подорожувати зі своїми улюбленцями.
Джерело: УНІАН